SEO

Skuteczne pozycjonowanie stron

#oferta #POZYCJONOWANIE

Pozycjonowanie jest obecnie bardzo skutecznym sposobem na zwiększenie ruchu na stronie internetowej. Wysoka widoczność strony w wyszukiwarce to większe możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Obecnie aż 97% Polskich internautów szuka usług i produktów w wyszukiwarce Google.

Wysokie pozycje w wynikach organicznych Google budują wysokie zaufanie dla firmy wśród konsumentów.  A ruch pozyskiwany z tego kanału jest najwyższej jakości. Dzięki pozycjonowaniu Twoja firma zaistnieje w świadomości użytkownika na dłużej!

Co to jest pozycjonowanie stron WWW?

Pozycjonowanie stron internetowych to działania mające na celu zwiększenie widoczności strony Internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania oraz podwyższanie pozycji strony dla fraz kluczowych dla branży kontrahenta.

3 kluczowe aspekty pozycjonowania

Audyt i optymalizacja strony WWW

Pozycjonowanie On-site

Optymalizacja strony pod proces pozycjonowania (Search Engine Optimization) to szereg działań do podjęcia wewnątrz witryny WWW mających na celu jak najlepsze dostosowanie strony internetowej pod wymogi algorytmu wyszukiwarki Google. Działania te realizujemy w wielu aspektach, między innymi badając: prędkość ładowania strony, treści na stronie, hierarchiczność nagłówków, metatagi, strukturę wewnętrzną strony, nawigację, kod strony czy strukturę linków wychodzących i prowadzących do Twojego serwisu WWW. 
Do działań SEO On-site zaliczamy również edycję oraz plan rozwoju contentu na stronie WWW (strefa wiedzy, blog, aktualności).

Odpowiednie przygotowanie strony pod proces pozycjonowania wpływa w przyszłości na efekty reszty procesu.
Celem optymalizacji strony jest przygotowanie jej aspektów technicznych oraz merytorycznych, w taki sposób by treść konkretnej podstrony jak najbardziej odpowiadała na zapytanie jakie zostało wpisane w okno wyszukiwarki. Strona powinna ładować się szybko i prezentować treść w sposób przejrzysty i adekwatny do zapytania odbiorcy. Spełnienie tych kryteriów zwiększa szanse na wyższe pojawianie się strony w wynikach wyszukiwania.

Frazy kluczowe są to zwroty lub słowa wpisywane w okno wyszukiwarki przez użytkowników. Prowadząc proces pozycjonowania dobieramy frazy kluczowe adekwatne do strony kontrahenta oraz treści, które chce przekazać.

Meta Title jest tytułem podstrony wyświetlającym się w oknie wyszukiwarki. Powinien zawierać odpowiednią frazę kluczową oraz odpowiadać zawartości konkretnej podstrony. Meta Description jest opisem widniejącym pod tytułem podstrony w oknie wyszukiwarki. Wygląd strony w wynikach wyszukiwania ma wpływ na odwiedziny strony, dlatego warto by zachęcał do kliknięcia.

Na koszt optymalizacji strony WWW wpływ ma wiele czynników takich jak rodzaj witryny (strona informacyjna lub sklep internetowy), wielkość strony, ilość błędów technicznych, ilość poprawek merytorycznych oraz czas wykonania optymalizacji. Koszty usługi uzgadniane są po przeprowadzeniu audytu, w którym wytyczamy stan witryny oraz zakres działań. W ramach pełnej usługi pozycjonowania wykonujemy optymalizację strony w ramach świadczonej usługi.

Link Building - Rozwój profilu linków

Pozycjonowanie Off-site

Rozwój profilu linków prowadzących do strony WWW jest kluczowym aspektem zwiększania widoczności strony Internetowej w wyszukiwarce. Jakość oraz regularny rozwój ilości odnośników prowadzących do strony internetowej jest bardzo ważnym czynnikiem wartościowania strony przez algorytm wyszukiwarki. Realizując proces pozycjonowania Twojej strony internetowej określamy strategię ilości i jakości pozyskiwanych linków, by widoczność strony rozwijała się regularnie i naturalnie.

Profil linków prowadzących do strony internetowej to zbiór wszystkich odnośników prowadzących do Twojej strony Internetowej. Są to linki ze wszystkich źródeł takich jak portale z wizytówkami, artykuły na innych stronach, odnośniki na forach internetowych, linki z mediów społecznościowych, itp…

Rozwój ilości odnośników prowadzących do Twojej strony wskazuje algorytmowi wyszukiwarki, że strona pojawia się w wielu miejscach i jest chętnie udostępniana przez użytkowników. Dzięki temu łatwiej będzie osiągać wyższe pozycje w wyszukiwarce. W działaniach rozwoju profilu linków nie liczy się jednak tylko ilość. Ważna jest również jakość, dlatego rozwijając linkowanie Twojej witryny przede wszystkim analizujemy strony Internetowe, na których będziemy dodawać odnośniki do Twojej strony.

Stale rozwijany algorytm wyszukiwarki Google wykształcił mechanizmy wykrywające manipulacje oraz „sztuczne” pozyskiwanie odnośników. Dlatego w procesie link buildingu należy zachować ostrożność i skupić się na pozyskiwaniu odnośników z zaufanych źródeł, wysokiej jakości, które będą przydatne dla odbiorcy Twojej strony internetowej.

Jest wiele praktyk link buildingu, które można wykorzystać na korzyść Twojej strony WWW. Najpopularniejszymi są wpisy sponsorowane (gościnne) na portalach zajmujących się publikacjami artykułów, content marketing oraz budowanie świadomości marki i relacji społecznościowych w tematykach branżowych np. na forach i blogach. Dobrą praktyką jest również wymiana odnośników z firmami partnerskimi.

Analityka, monitoring i raport działań

Podsumowanie miesięczne

Interpretacja danych oraz pomiar skuteczności jest istotą skutecznego pozycjonowania strony WWW. Monitoring widoczności strony, pozycji jakich przyjmuje w wyszukiwarce oraz ruchu na stronie WWW pozwala na sterowanie procesem pozycjonowania w kierunku najlepszym dla Twojego biznesu. W ramach analizy wykonujemy comiesięczny raport podjętych prac oraz ich efektów. Dzięki temu wiesz na jakim etapie jest Twoja firma i jakie kroki podejmiemy by dalej poprawiać Twoją sytuację.

Do pomiaru efektów pozycjonowania można wykorzystać wiele narzędzi. Podstawowym jest panel Google Analytics, dzięki któremu możemy sprawdzić ilu użytkowników odwiedza stronę, z jakich źródeł docierają oraz ile czasu spędzają na stronie. W procesie pozycjonowania przydatne są narzędzia do mierzenia widoczności i pozycji jakie przyjmuje strona internetowa np. Senuto. Kolejnym ważnym parametrem do sprawdzania jest rozwój profilu i jakości linków, np. Ahrefs.

Pierwszymi efektami widocznymi w trakcie pozycjonowania jest wzrost widoczności strony, następnie witryna WWW zaczyna pozyskiwać coraz wyższe pozycje w wyszukiwarce Google. Wszystkie te czynniki powodują wzrost ruchu z organicznych wyników wyszukiwania Google na stronie internetowej .

Interwał miesięczny pozwala nam na realizację prac według strategii, którą opracowujemy w trakcie nawiązywania współpracy. Jest to również korzystny okres mierzenia skuteczności efektów naszej pracy, ponieważ pozycjonowanie jest procesem długoterminowym, a zmiany dokonywane na stronie i po za nią często widoczne są po dłuższym czasie.

Raport jest podsumowaniem prac i efektów podjętych dla Twojego biznesu. W dokumencie raportu zawieramy informacje o działaniach jakie dla Ciebie podjęliśmy oraz ich efekty. Pomiar skuteczności naszych działań jest dla nas bardzo ważny, dlatego prezentujemy wszystkie istotne statystyki takie jak: widoczność strony w wyszukiwarce Google, pozycje jakie przyjmuje oraz statystyki ruchu na stronie (kanały dotarcia, czas spędzony na stronie, współczynnik odrzuceń strony i inne istotne parametry ważne dla Twojego biznesu).

Dlaczego powinieneś jak najszybciej zainwestować w pozycjonowanie Twojej strony internetowej?

Dotrzyj do szerokiego grona odbiorców

Obecnie 97% użytkowników Polskiego internetu korzysta z wyszukiwarki Google. Dzięki wysokim pozycjom dotrzesz do najszerszej grupy docelowej. Pozycjonowanie jest usługą, która sprawdza się dla wszystkich branż oraz rodzajów prowadzonych działalności gospodarczych. Wysokie pozycje zapewnią Ci ruch najwyższej jakości, wśród konsumentów zainteresowanych ofertą Twojej firmy. Z doświadczenia wiemy, że efekty mają dobry wpływ zarówno na biznesy związane z handlem jak również usługami. Firmami b2b oraz b2c, dla konsumenta detalicznego i hurtowego.

Kieruj na stronę ruch o najwyższej konwersji

Ruch pozyskiwany na stronę z wyników organicznych Google cechuje się najwyższym wskaźnikiem konwersji oraz najniższym współczynnikiem odrzuceń. Dzięki dobremu dostosowaniu treści strony do zapytania po jakim użytkownik trafił na Twoją stronę WWW spowoduje, że użytkownicy spędzą na Twojej stronie WWW więcej czasu i chętniej skorzystają z oferty.

Ugruntuj pozycję Twojej firmy na rynku!

Pozycjonowanie jest procesem długofalowym, a na efekty trzeba poczekać nieco dłużej niż w innych działaniach marketingu internetowego. Jednak regularnie rozwijany proces pozycjonowania przynosi regularne i stopniowe efekty długofalowe, które będą odczuwalne przez Twoją firmę przez długi czas.

Pokonaj konkurencję dzięki świadomości ich działań

Analiza działań konkurencji jest podstawą kreowania skutecznej strategii pozycjonowania. Bądź o krok do przodu przed nimi. Znajdź konkurencyjne frazy kluczowe, o których Twoi rywale jeszcze nie pomyśleli!

Twórz świadomość marki i rozwijaj wizerunek firmy

Jeśli Twoja strona będzie wyświetlała się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google, to skutecznie będzie budować świadomość marki wśród użytkowników. Organiczne wyniki wyszukiwania budują również u odbiorcy zaufanie, dlatego warto rozwijać widoczność strony internetowej Twojej firmy.

Nie licz na kliknięcia będąc na drugiej stronie wyszukiwarki

Pierwsza strona wyszukiwarki ściąga ponad 97% ruchu. Jeśli chcesz pozyskiwać ruch organiczny z wyszukiwarki Google, to Twoja strona WWW musi wyświetlać się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania.

Skutecznie rozwijaj biznes lokalny

Poszukiwanie usług w mieście rozpoczynamy od wyszukiwarki Google. Lokalne pozycjonowanie koncentruje się na pozyskiwaniu wysokich pozycji i widoczności w regionie obsługiwanym przez Twoją firmę. Zadbaj o najwyższe pozycje w wyszukiwarce i na mapach Google, by kliencie Cię znaleźli.

Skontakuj się z nami, a pomożemy rozwijać Twój biznes!

Jak prowadzimy proces pozycjonowania?

Brief

Każdą współpracę rozpoczynamy od briefu, w którym poznajemy Twój biznes, cele oraz obszary, na których chcesz się skupić. To zrozumienie Twojego modelu firmy, produktów i usług pozwala nam spełnić Twoje oczekiwania. Według Twoich potrzeb określimy zakres współpracy oraz stworzymy całą strategię pozycjonowania.

Audyt SEO Twojej strony WWW

Analiza konkurencji

Sprawdzamy jak działa konkurencja, jakie linki publikuje oraz gdzie się pojawia. Sprawdzimy również frazy najbardziej konkurencyjne z Twoim biznesem oraz zidentyfikujemy Twoich największych konkurentów w wyszukiwarce Google.

Audyt techniczny

Wykonujemy pełną analizę Twojej strony WWW, w której sprawdzamy prędkość ładowania strony, poprawność kodu, strukturę strony oraz wiele innych parametrów technicznych, które mogą blokować pozyskiwanie wysokich pozycji w wyszukiwarce. Sprawdzamy ponad 70 parametrów technicznych strony.

Analiza fraz kluczowych

Analizujemy obecną widoczność strony, pozycje oraz znajdujemy frazy na jakie warto podciągnąć Twój biznes. Odpowiedni dobór fraz kluczowych pozwoli nam na skuteczną realizację strategii oraz zadowalające efekty dla Twojej firmy.

Analiza profilu linków do Twojej strony WWW

Sprawdzimy ilość i jakość linków prowadzących do Twojej strony WWW. Dokładnie rozpoznamy aktualny stan witryny i zweryfikujemy źródła prowadzące do Twojej strony Internetowej.

Optymalizacja strony internetowej

Optymalizację strony Internetowej realizujemy na dwóch płaszczyznach.

Wdrożenie zmian wytyczonych w audycie SEO

Usługa jednorazowego wdrożenia aspektów technicznych wytyczonych w audycie SEO. Realizujemy również zmiany z zewnętrznych audytów. Jeśli posiadasz spis zmian technicznych na stronie WWW to również je wykonamy.

Cykliczna optymalizacja strony WWW

Zmiany związane z audytem możemy również rozłożyć w czasie i cyklicznie je wprowadzać. Rozdział zmian wykonujemy według hierarchii wagi i doradzamy, które zmiany warto wykonać w pierwszej kolejności.

Realizacja strategii pozycjonowania

W zależności od rodzaju Twojej działalności możemy realizować 3 strategie pozycjonowania, adekwatne do rodzaju prowadzonej działalności.

Pozycjonowanie ogólne

Strategia pozycjonowania ogólnego skupia się na pozyskiwaniu wysokich pozycji oraz rozwoju widoczności strony Internetowej na frazach kluczowych, które przyciągną Ci wartościowy ruch na Twoją stronę WWW. Skupiamy się w szczególności na frazach tzw. długiego ogona, to one pozyskują odbiorcę o wysokiej wartości dla Twojej firmy.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

W pozycjonowaniu sklepu internetowego skupiamy się na frazach produktowych oraz związanych z kategoriami Twojego sklepu. Pozwala to skutecznie i regularnie rozwijać sprzedaż, która jest efektem wysokich pozycji oraz ruchu jaki przyciągają frazy produktowe.

Pozycjonowanie lokalne

Realizując strategię pozycjonowania lokalnego wybieramy region (województwa, miasta czy nawet dzielnice) na jakim mamy się skupić. Pod ten region wybieramy frazy kluczowe długiego ogona np. "Pizza dowóz Katowice", które pozyskają dobrze ukierunkowanych potencjalnych klientów na Twoją stronę WWW.

Content is the KING!

Jednym z najważniejszych kryteriów rankingujących strony internetowe w wyszukiwarce Google są użyteczne, unikalne, wartościowe i merytoryczne treści.  Dobrze przygotowana treść na stronę internetową jest użyteczna dla odbiorcy oraz zoptymalizowana pod proces pozycjonowania.

Tworzymy treści przygotowane z myślą o procesie pozycjonowania na strony WWW oraz regularne publikacje na blogi firmowe. Staramy się by teksty były użyteczne oraz spełniały wymogi związane z pozycjonowanie.

Jeśli masz problem z contentem na Twojej stronie internetowej to napisz do nas, a zajmiemy się tym za Ciebie.

Link Building

W procesie link buildingu pozyskujemy wysokiej jakości odnośniki do Twojej witryny. Do każdej strony podchodzimy indywidualnie i opracowujemy dedykowaną strategię. Mamy świadomość, że każda branża jest inna i wymaga odpowiedniego wyboru działań. Naszym celem jest zapewnienie stronie klienta stabilnych i regularnych wzrostów widoczności. W związku z tym staramy się wybierać najbardziej wartościowe źródła pozyskiwania linków dokonując ich analizy poprzez wykorzystanie specjalistycznych narzędzi SEO. Stawiamy też na pełną transparentność działań. Wszystkie zdobyte przez nas odnośniki są raportowane.

Monitorowanie działań

Bieżący monitoring strony oraz jej sytuacji w wyszukiwarce Google to sukces procesu pozycjonowania. Monitorujemy ruch organiczny na Twojej stronie, widoczność w wyszukiwarce Google oraz pozycje jakie przyjmuje. Na bieżąco monitorujemy również profil linków prowadzących do Twojego serwisu WWW.

Raport

Co miesiąc przesyłamy Ci raport PDF, który zawiera prace jakie wykonaliśmy nad Twoją stroną Internetową oraz efekty takie jak ruch organiczny, pozycje, widoczność i rozwój profilu linków. Dane prezentujemy w formie wykresów i diagramów wraz ze zmianami procentowymi w odniesieniu do wcześniejszych miesięcy.

W raporcie kładziemy nacisk na tłumaczenie zjawisk występujących na Twojej stronie oraz wyciąganiu adekwatnych wniosków.  Raport zawiera również informacje jakie prace wykonamy w najbliższym czasie oraz na czym zamierzamy skupić się w najbliższym czasie.

Dlaczego to my powinniśmy prowadzić dla Ciebie proces pozycjonowania?

Doświadczenie i wiedza

Ponad 5 letnie doświadczenie naszych specjalistów w prowadzeniu procesów pozycjonowania stron oraz bieżące monitorowanie trendów pozwala nam skutecznie realizować działania SEO. Na naszym koncie mamy wiele realizacji zakończonych sukcesem. Pracujemy z różnymi branżami, a nasze portfolio regularnie się rozwija.

Efekty

Działania prowadzone w zakresie prowadzenia procesu pozycjonowania stron internetowych przynoszą założone efekty oraz realizują zakładane cele. Procesy pozycjonowania SEO, które realizujemy skutkują regularnym wzrostem widoczności w wyszukiwarce Google, wrostem ruchu na stronie z kanału Organic Search oraz wzrostem konwersji.

Wsparcie i consulting

Nasi specjaliści z różnych branż pracują na sukces Twojej firmy. Świadczymy wsparcie techniczny oraz usługi consultingowe by wspomóc Internetowy wizerunek Twojej firmy w sieci. Możemy Ci pomóc zarówno w zakresie technicznych i merytorycznych aspektów Twojej strony WWW, jak również mediów społecznościowych i działań w wyszukiwarce Google.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

Na cenę usługi pozycjonowania wpływ ma wiele czynników, począwszy od rodzaju strony internetowej – duży sklep internetowy, firma usługowa, biznes lokalny – mają duży wpływ na ilość oraz rodzaj działań do podjęcia. Zakres działań ustalany jest na początku współpracy, ale może wraz z trwaniem współpracy ulec zmianie. Kolejnym ważnym czynnikiem jest rodział działań on-site, off-site można je wykonać w ramach całego pakietu usług lub rozdzielić. Przed nawiązaniem współpracy przedstawiamy rekomendowaną opcję finansową wraz z ilością działań, które warto podjąć by osiągnąć sukces.

Ile trwa proces pozycjonowania strony Internetowej?

Pozycjonowanie stron jest procesem, dlatego jest to strategia długoterminowa. Dla domen internetowych z historią pierwsze efekty mogą być widoczne już po procesie optymalizacji strony. W przypadku nowych domen na efekty trzeba poczekać kilka miesięcy, aby algorytmy wyszukiwarki Google zaczęły traktować ją jako zaufaną i zaczęła wyświetlać się na wysokich pozycjach na popularniejszych frazach kluczowych. Czas jaki należy odczekać na efekty kampanii SEO zależny jest od branży oraz intensywności działań. Warto również zwrócić uwagę, że w wielu branżach o dużej konkurencyjności topowe pozycje zajęte są przez silne serwisy pozycjonujące się od wielu lat. Proces pozycjonowania wtedy ulega wydłużeniu, a lternatywą okazuje rozwój widoczności strony o frazy kluczwe tzw. „długiego ogona”.

Zapytaj nas o propozycję dla Twojej firmy