Strefa wiedzy

Czy Instagram może sprzedawać?

Słyszysz Instagram, myślisz “ładne, niekoniecznie naturalne, fotki”? Spróbujemy przekonać Cię, że ta popularna platforma społecznościowa to znacznie więcej. Można nawet wykorzystać ją w sprzedaży – i wbrew pozorom nie jest to trudne! Instagram = zdjęcia?

Czytaj całość »

Dobre efekty z małym budżetem – to możliwe!

Czy kampanie reklamowe są skazane na niepowodzenie, jeżeli nie mają odpowiednich budżetów? Niekoniecznie! Podpowiadamy, jak uzyskać zaskakujące efekty przy niewielkich nakładach finansowych. Co to znaczy “mały budżet”? Niestety, to pojęcie względne i ciężko jednoznacznie wskazać

Czytaj całość »

Kiedy spodziewać się efektów pozycjonowania?

Do pozycjonowania bardziej pasuje termin proces niż działanie, ponieważ składa się na niego szereg mniejszych i większych zadań. Wszystkie prowadzą do zwiększenia widoczności w wyszukiwarce Google i do wysokich pozycji. Jednak na efekty trzeba niejednokrotnie

Czytaj całość »

Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne?

Wydawać się może, że im dalej sięga reklama, tym większa szansa na to, że uda się z niej pozyskać klientów. Jest to prawda, która sprawdzi się jedynie w odniesieniu do produktów, czy usług świadczonych globalnie.

Czytaj całość »

Co nowego w Google Ads w 2019 roku?

Miniony rok pełen był dużych zmian, głównie systemowych w Google Adwords, które w lipcu 2018 oficjalnie stało się Google Ads. Zmienił się także panel, co dla wielu użytkowników było trudną do zaakceptowania zmianą. Co prawda

Czytaj całość »

Dołącz do grona zadowolonych klientów