Dlaczego Twoja firma potrzebuje strony na Facebooku

Nawigacja po artykule:

Jakże często słyszymy od przedsiębiorców, że Facebook nie jest im do niczego potrzebny. To bardzo odważne i dość ryzykowne stwierdzenie. Powodów, dla których Twoja firma potrzebuje strony na Facebooku jest wiele. Przedstawiamy trzy, naszym zdaniem najważniejsze.

1. Zwiększenie rozpoznawalności marki

Zasada jest prosta – im więcej osób zna Twoją firmę i o niej mówi, tym więcej potencjalnych klientów. Według danych z października 2019 roku na całym świecie Facebook przekroczył liczbę 2,45 miliarda użytkowników miesięcznie. W Polsce korzysta z niego około 17 milionów osób. To 17 milionów potencjalnych klientów, do których możesz dotrzeć w stosunkowo łatwy sposób. W dodatku decydujesz o tym, co chcesz im zakomunikować i jaki wizerunek marki zbudujesz. Czy na pewno stać Cię na to, by dobrowolnie zrezygnować z takiej szansy?

2. Wsparcie sprzedaży

Działania na Facebooku w dużym uproszczeniu podzielić można na wizerunkowe i sprzedażowe. Tak, wbrew powszechnej opiniii Facebook sprzedaje! Można między innymi połączyć go ze sklepem internetowym, tworzyć specjalne oferty oraz formularze “lead generation”. Platforma daje też bardzo duże możliwości reklamowe. Pozwala między innymi na tworzenie grup docelowych na podstawie wieku, miejsca zamieszkania czy zainteresowań. Załóżmy, że Twoimi klientami są wędkarze. Billboard przy drodze czy reklamę w telewizji zauważy wiele różnych osób, ale wędkarzy może być wśród nich garstka. Reklama w prasie branżowej dotrze do wędkarzy, ale tylko tych, którzy czytają czasopisma, w których się reklamujesz. Tymczasem na Facebooku możesz dotrzeć do wszystkich użytkowników zainteresowanych wędkowaniem. Tym samym grupa odbiorców Twojej reklamy będzie szeroka, ale precyzyjnie dobrana.

3. Twoja konkurencja na pewno już tam jest!

Z pewnością chcesz być przynajmniej o krok przed swoimi konkurentami. Dlaczego więc pozwalasz im się wyprzedzać w tak ważnej kwestii, jak marketing z wykorzystaniem mediów społecznościowych? Jesteśmy przekonani, że większość z nich korzysta już z możliwości, jakie daje Facebook. Jeżeli nie chcesz zostać w tyle, jedynym rozwiązaniem jest… założenie własnej strony!

Liczymy, że przekonaliśmy Cię do założenia firmowej strony w jednej z największych platform społecznościowych na świecie. Masz jeszcze jakieś wątpliwości dotyczące prowadzenia Facebooka? Chętnie je rozwiejemy – wystarczy, że się z nami skontaktujesz!

Dołącz do grona zadowolonych klientów