Social Ads

Sprawdzone i działające kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie

#oferta #Facebook i Instagram Ads

Reklamy w mediach społecznościowych to jeden z najskuteczniejszych obecnie sposóbów promocji dla wielu branż. Reklamy przyjmują bardo różną formę i pozwalają na dotarcie do określonego grona odbiorców. Z mediów społecznościowych korzysta znaczna część wszystkich użytkowników internetu, dlatego jest duża szansa na znalezienie idealnie odbiorcy. 

Skuteczna forma promocji w Social Mediach może przybierać różną formę, a wszystko to zależy od celów i założonych oczekiwań co do jej rezultatów. Pomożemy Tobie i Twojej firmie stworzyć jak najbardziej skuteczną formę reklamy w SM. 

Jak działają kampanie w Mediach Społecznościowych i jakich efektów się spodziewać?

Kampanie w Mediach Społecznościowych przynoszą natychmiastowe efekty. Reklama od razu dociera do użytkownika i przekazuje mu tyle informacji, ile jest potrzebne do zainteresowania go ofertą. 

Wybierz kampanię dla Ciebie

Kampanie budujące świadomość marki

Rozpoznawalność marki i zasięg

Kampanie nakierowane na zasięg i rozpoznawalność pozwalaja na najszersze dotarcie do grona potencjalnych klientów w Twojej firmie. Dzięki tego rodzaju kampaniom utrwalamy wizerunek Twojej firmy  i produktów/ usług.

 

 

Zaletą kampanii w mediach społecznościowych są praktycznie natychmiastowe efekty. Chwilę po opublikowaniu reklamy może ona trafić do bardzo szerokiego grona odbiorców i dzięki temu przełożyć nie na szybkie efekty. Szczegóły efektów przesyłamy w comiesięcznym raporcie z działań. 

Przed włączeniem kampanii przedstawiamy wyliczenia budżetu oraz efektów jakie można osiągnąć przy proponowanym założeniu kosztów. Ostateczna decyzja o kwocie przeznaczanej na reklamę podejmuje klient 

Udostępniamy link z podglądem reklamy, algorytmy Faceooka i Instagrama bardzo precyzyjnie określają grupę docelową, dlatego reklama może nie być widoczna dla osoby zlecającej nam reklamę.

Kampanie sprzedażowe

Bezpośrednia sprzedaż z katalogu produktów Facebook, konwersje, ruch w siedzibie firmy

Dzięki kampaniom sprzedazowym mozemy nakierowac klienta na produkty, uslugi i siedzibe twojej firmy. Kampanie sprzedazowe to rowniez mozliwosc pozyskiwania kontaktu ze strony potencjalnego klienta lub zapisy na uslugi w harmongramie Twojej firmy.

Długość kampanii ustalamy indywidualnie i w zależności od celów. Kampanie mogą być jednorazowe np. na miesiąc, tydzień itp., lub  cykliczne w interwale miesięcznym, wszystko zależy od celów.

Tak, realizujemy grafiki według wytycznych Facebooka i Instagrama, ubieramy przedstawiane treści w odpowiednie wymiary oraz formę graficzna zgodna z identyfikacja wizualna marki i wymogami algorytmu reklamowego do reklamy.

Reklamy wyświetlają się na stronach pomiędzy wpisami na Facebooku, postami Instgrama, sekcji reklamowej po prawej stronie Facebooka oraz relacjach 24h.

Kampanie nakierowane na reakcje

Ruch, aktywność, instalacja aplikacji, wyświetlenia filmu, pozyskiwanie kontaktów, wiadomości

Chcesz skutecznie rozwijac profil firmowy lub przedstawic promocje, nowy produkt lub promowac konkurs? kampane na rekacje nakierowane sa na pozyskiwanie jak najwiekszej ilosci polubien, komentarzy i inncyh reakcji na profilu firmowym.

Dane demograficzne jak, wiek, płeć, stan cywilny, itp. zatrudnienie, zainteresowania, stan rodzinny (rodzice dzieci w iweku, itp…). Określamy także jakim językiem posługują się odbiorcy reklam i na jakim obszarze się znajdują.

Możemy opierać się na wideo, które juz są i je odpowiednio przygotowywać, lub w ramach współpracy z naszymi partnerami wykonać klip specjalnie pod reklamę.

Zależnych od potrzeb, oczekiwań i oznaczonych celów – rozwój sprzedaży, rozwój rozpoznawalności marki, więcej wejść na www, rozwój kanału YouTube i wzrost ilości subskrypcji i polubień pod filmem docelowym. 

Dlaczego warto promować firmę w mediach społecznościowych?

Dotrzyj do precyzyjnie określonej grupy odbiorców

Facebook oraz Instagram pozwalają na bardzo precyzyjne targetowanie odbiorców reklam, dzięki czemu można dotrzeć do określonej grupy odbiorców. Ponadto portale te pozwalają na dookreślanie grupy, które jest aktywna w tych mediach, korzysta z zakupów internetowych i jest odbiorcom zaangażowanym.

Odczuj natychmiastowy efekt kampanii

Reklamy w mediach społecznościowych pojawiają się praktycznie natychmiast po opublikowaniu. Dzięki temu od razu trafiają do odbiorców i tym samym mają szanse na to, aby równie szybko zostać zauważone. Na reakcję odbiorców także nie trzeba długo czekać, ponieważ już po chwili potencjalni klient widzą promocję i mogą z niej korzystać.

Twórz świadomość marki i rozwijaj wizerunek firmy

Media społecznościowe są doskonałym sposobem na budowanie świadomości i wizerunku marki nie tylko jako firmy proponującej dane produkty, czy usługi, ale także jako specjalisty w swojej dziedzinie. Facebook oraz Instagram to miejsca, w których promować można nowe produkty, oferowane usługi, a także wszelkiego rodzaju specjalistyczne artykuły, czy wystąpienia.

Rozwijaj sprzedaż produktów i usług

Korzystanie z mediów społecznościowych jako z bardzo dobrego środa do rozwoju sprzedaży to dobry kierunek dla bardzo wielu marek i branż. Jest to z pewnością miejsce, w którym znaleźć można zarówno klientów szukających naszych produktów, jak i tych, w których potrzebne posiadania należy wzbudzić.

Poznaj i dotrzyj do sprecyzowanej grupy odbiorców

Targetowanie reklamy możliwe jest poprzez dodanie takich informacji jak wiek, lokalizacja, czy godziny zakupów. W dokładniejszym precyzowaniu reklamy sprawdza się również doprecyzowanie godzin korzystania z mediów społecznościowych i zaangażowania w inne kampanie.

Szybszy rozwój firmy

Niezależnie od przeznaczonego budżetu można liczyć na szybki rozwój firmy, dlatego że reklamy w mediach społecznościowych trafiają od razu do precyzyjnego grona odbiorców.

Skutecznie rozwijaj biznes lokalny

Media społecznościowe są także doskonałym sposobem na dotarcie do lokalnej społeczności. Targetowanie reklam na osoby znajdujące się i korzystające z mediów w określonym miejscu pozwala na docieranie do osób, które rzeczywiście będą w stanie skorzystać z oferowanych produktów, czy odwiedzić siedzibę firmy.

Skontakuj się z nami, a pomożemy rozwijać Twój biznes!

Jak prowadzimy proces reklamowy w Social Ads?

Brief

Każdą współpracę rozpoczynamy od briefu, w którym poznajemy Twój biznes, cele oraz obszary, na których chcesz się skupić. To zrozumienie Twojego modelu firmy, produktów i usług pozwala nam spełnić Twoje oczekiwania. Według Twoich potrzeb określimy zakres współpracy oraz stworzymy całą strategię pozycjonowania.

Wybór rodzaju kampanii

Doradzamy w wyborze kampanii w oparciu o potrzeby klienta oraz badanie potencjału reklamowego danego biznesu, sprawdzajac poniższe elementy. W efekcie możemy odnieść prognozowane  efekty reklamowe do budżetu reklamowego

Sprawdzanie skuteczności grupy docelowej, popularności produktów i miejsc emeisji reklam reklamy

Badamy najlepsze grupy docelowe, skuteczność miejsc emisji reklamy w odniesieniu do kilku, proponowanych budżetów.

Badanie potencjalnych efektów reklamy na Facebooku i Instagramie

Porównanie słuszności reklamy na obu mediach, które pozwalają na podjęcie decyzji, w które medium zainwestować większe kwoty, bądź które wykluczyć.

Sprawdzanie lokalizacji

Badamy grupę docelową pod kątem lokalizacji, czyli miast, województwa, czy promienia odległości od danego miejsca.

Propozycje budżetu

Przedstawiamy prognozy w odniesieniu do proponowanego budżetu, czyli ilość potencjalnych wejść na stronę, kliknięć w reklamę, czy zakupów. Decyzją ostateczna o kwocie budżetu zależy od klienta.

Kofiguracja algortymu reklamowego

W zależności od rodzaju kampanii podejmujemy działania adekwatne do wybranej metody reklamy.

Konfiguracja budżetu i okresu reklamowego

  • Wybór fraz kluczowych
  • Przygotowanie tekstów reklamowych
  • Wybór lokalizacji i harmonogramu wyświetlania reklam
  • Konfiguracja rozszerzeń reklamowych (odnośniki do podstron, kierowanie do lokalizacji, numer telefonu, objaśnienia, udogodnienia oferowane przez Twoją firmę)

Wprowadzenie grupy docelowej

  • Wybór produktów
  • Przygotowanie zoptymalizowanych opisów produktów, grafik,
  • Konfiguracja konta Facebook Pixel,
  • Wybór lokalizacji i harmonogramu wyświetlania reklam

Stworzenie i wprowadzenie grafik reklamowych

  • Wybór miejsc docelowych (stron partnerskich i kanałów youtube) oraz grupy odbiorórców
  • Przygotowanie grafik reklamowych lub klipu wideo
  • Stworzenie konwertującego komunikatu marketingowego oraz wezwanie do działania Call to action.
  • Wybór lokalizacji i harmonogramu wyświetlania reklam

Bieżąca opieka i optymalizacja kampanii na Instagramie lub Facebooku

W trakcie kampanii regularnie ją sprawdzamy, edytujemy oraz szukamy rozwiązań dających najlepsze efekty sprzedażowe, sprawdzamy zużycie budżetów oraz sprawdzamy ewentualne ilości konwersji. Bieżąca opieka nad kampanią dotyczy także ewentualnych zmian w obrębie samych promowanych produktów czy usług. Sprawdzamy grupę odbiorców i to, jak harmonogram wyświetlania reklam odnosi się do skuteczności kampanii.

Raport

Co miesiąc przesyłamy Ci raport PDF, który zawiera prace jakie wykonaliśmy w ramach prowadzonych działań Social Ads oraz efekty takie jak ruch organiczny, pozycje, widoczność i rozwój profilu linków. Dane prezentujemy w formie wykresów i diagramów wraz ze zmianami procentowymi w odniesieniu do wcześniejszych miesięcy.

W raporcie kładziemy nacisk na tłumaczenie zjawisk występujących w trakcie trwania kampanii oraz wyciąganiu adekwatnych wniosków.  Raport zawiera również informacje jakie prace wykonamy w najbliższym czasie oraz na czym zamierzamy skupić się w najbliższym czasie.

Dlaczego powinieneś rozwijać firmę z naszą pomocą?

Doświadczenie, wiedza i consulting

Ponad 5 letnie doświadczenie naszych specjalistów w prowadzeniu profilów w mediach społecznościowych i przygotowywaniu kampanii Social Ads sprawia, ze doskonale rozumiemy bieżące trendy. Na naszym koncie mamy wiele realizacji zakończonych sukcesem. Pracujemy z różnymi branżami, a nasze portfolio regularnie się rozwija.

Efekty i optymalizacja

Działania prowadzone w zakresie przygotowywania i optymalizacji kampanii w mediach społecznościowych przynoszą założone efekty oraz realizują zakładane cele. Reklamy te przykładają się na zwiększanie sprzedaży i ilości klientów korzystających z usług i produktów. Ponadto pozwala to także na zwiększanie ilości fanów stron.

Bierząca opieka techniczna 

Nasi specjaliści z różnych branż pracują na sukces Twojej firmy. Świadczymy wsparcie techniczny oraz usługi consultingowe by wspomóc Internetowy wizerunek Twojej firmy w sieci. Możemy Ci pomóc zarówno w zakresie technicznych i merytorycznych aspektów Twojej strony WWW, jak również mediów społecznościowych i działań w wyszukiwarce Google.

Ile kosztują reklamy na Facebooku i Instagramie?

Na cenę usługi Social Ads wpływ ma wiele czynników, począwszy od rodzaju strony internetowej – duży sklep internetowy, firma usługowa, biznes lokalny – mają duży wpływ na ilość oraz rodzaj działań do podjęcia. Zakres działań ustalany jest na początku współpracy, ale może wraz z trwaniem współpracy ulec zmianie. Kolejnym ważnym czynnikiem jest rodział działań on-site, off-site można je wykonać w ramach całego pakietu usług lub rozdzielić. Przed nawiązaniem współpracy przedstawiamy rekomendowaną opcję finansową wraz z ilością działań, które warto podjąć by osiągnąć sukces.

Jaki budżet przeznaczyć na reklamę?

Doradzamy w wyborze budzetu i przedstawiamy kilka propozycji.

Zapytaj nas o propozycję dla Twojej firmy