Baby Love – prowadzenie profilu na Facebooku oraz SocialAds
Założenia projektowe
Sklep produkujący i sprzedający artykuły pościelowe dla dzieci zgłosił się do nas z powodu spadku sprzedaży i niezadowolenia z wcześniejszej współpracy z inną agencją. Naszym zadaniem było zwiększenie popularności sklepu i produktów aby zwiększyć sprzedaż. Szukaliśmy najlepszego rozwiązania próbując działań w obszarze Google Adsów i kampanii produktowych, ostatecznie najlepszym medium okazał się Facebook oraz systematycznie prowadzona strona sklepu właśnie tam.
Optymalizacja profilu
Jednym z pierwszych kroków była optymalizacja profilu na Facebooku, uzupełnienie wszystkich brakujących informacji i przeanalizowania profilu osób obserwujących.
Nowa identyfikacja wizualna
Wraz z przejęciem przez nas profilu na Facebooku przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną oraz strategię publikacji postów.
Kampanie Social Ads
W ramach współpracy prowadzimy stałe kampanie promujące nowe produkty, nowe kolekcje. Poszerzamy także liczbę fanów strony i dbamy o jej stały rozwój.
Realizacja
Nasze działania rozpoczęły się od przygotowania strategii publikacji, pomysłów na posty, sposobów na dotarcie do odbiorców. Musieliśmy zbadać także jak reaguje grupa odbiorców i kiedy jest najbardziej aktywna.
Skupiliśmy się na regularniej publikacji postów, na powiększaniu grona odbiorców, czyli liczby reakcji organicznych. Jednocześnie stałe przygotowywaliśmy kampanię sprzedażowe, promujące nowe produkty, nowe kolekcje, przygotowywaliśmy akcje promujące z rabatami, a także konkursy.
Branża artykułów dziecięcych wymaga od nas także kreatywnego podejścia do tworzonych grafik, dlatego sklep przeszedł w międzyczasie także zmianę kolorystyczną i wizualną.
Ostateczny efekt
Stałe organiczne działania w połączeniu z kampaniami reklamowy na Facebooku sprawiają, że sklep z miesiąca na miesiąc zyskuje w statystykach sprzedaży. Ponadto stale powiększa się grono osób obserwujących działania na Facebooku. Dobrze wypracowana grupa odbiorców, do której docieramy z reklamami sprawia, że przynoszą one bardzo dobre efekty, które także przekładają się na większy ruch na stronie.