BabyLove – sklep internetowy
Założenia projektowe
Prace nad nowym sklepem Baby Love były koniecznie, ponieważ wcześniejszy sklep zmagał się z wieloma problemami technicznymi, co uniemożliwiało skuteczną promocję i generowało wiele komplikacji.
Sklep miał być także elementem zmieniającym stylistykę marki, czcionkę używaną do identyfikacji, a także kolory, które zmieniły się w bardziej stonowane. Sklep miał być przejrzysty i czytelny dla klientów, którzy mogli czuć się zagubieni w dużej ilości produktów.
Sprawnie działający sklep
Wszystkie funkcjonalności w sklepie działają poprawnie a proces zakupowy jest intuicyjny.
Rebranding
Marka wraz z powstaniem nowej strony zyskała delikatny rebranding w postaci zmiany czcionki i zmian kolorów głównych.
Nowa struktura menu
Stworzyliśmy nową strukturę menu, dopasowaliśmy produkty do odpowiednich kategorii i podkategorii ułatwiając ich znalezienie.
Realizacja
Sklep pomagał nam tworzyć programista, który zajął się konfiguracją modułów w Presta Shop oraz kwestiami wgrania motywu do sklepu. Następnym krokiem było stworzenie grafik i nowej identyfikacji wizualnej z wykorzystaniem kolorowych motywów odwołujących się do pór roku. Ważną kwestią było także uporządkowanie produktów i kategorii, czyli stworzenie nowej struktury menu, przypisanie produktów do odpowiednich kategorii i podkategorii i zadbanie o czytelność i intuicyjny układ.
Uporządkowania wymagał także regulamin sklepu i kwestie związane z dostawami i płatnościami.
Ostateczny efekt
Nowy Sklep Baby Love jest nie tylko przejrzysty, czytelny i estetyczny, ale także funkcjonalny. Potencjalny klient jest w stanie odnaleźć produkty, których szuka bez większego problemu, od razu widzi promocje i obowiązujące rabaty oraz nowe kolekcje. Ponadto sklep jest także estetyczny i nowoczesny.