Kampania Ucz się i Pracuj Social Ads

Założenia projektowe

Kampania Pracuj i Ucz się była skierowana do osób z personelu medycznego – pielęgniarek i lekarzy pochodzenia Ukraińskiego, bądź osób zainteresowanych pracą w służbie zdrowia na terenie Polski, które chciałby się przekwalifikować. Program posiadał liczne udogodnienia i benefity, zarówno dla osób, które zechciały skorzystać z oferty, jak i tych, które poleciły ją komuś innemu. Kampania reklamowa trwała miesiąc – od 27 marca do 26 kwietnia – a na jej przygotowanie mieliśmy tylko tydzień.

Kampnia wyświetlana w trzech krajach

Reklamy wyświetlane były jednocześnie w Polsce, na Ukrainie oraz na Białorusi.

Dedykowna podstrona

Użytkownicy kierowani byli na dedykowaną podstronę z formularzem kontaktowym, na której mogli zostawić swoje dane kontaktowe.

Krótki czas realizacji

Klientowi zależało na szybkiej i bardzo sprawnej realizacji. Całą kampanię przygotowaliśmy w niespełna tydzień.

Realizacja

Reklama finalnie stworzona została w dwóch wariantach – do osób posługujących się językiem ukraińskim, rosyjskim i białoruskim na terenie Polski, oraz do osób na terenie Ukrainy i Białorusi. Kierowaliśmy ją do osób, które pracują w służbie zdrowia, są pielęgniarkami/pielęgniarzami, lekarkami/lekarzami, bądź mają zainteresowania ukierunkowane na prace w podobnym zawodzie. Celem kampanii była rejestracja w formularzu. Użytkownik kierowany był do dedykowanej podstrony, gdzie mógł znaleźć więcej informacji i zostawić swój numer telefonu, przesłać CV bądź skontaktować się bezpośrednio z osobami reprezentującymi projekt.


Największe wyzwanie dla nas stanowiło precyzyjne dopasowanie grupy docelowej i jak najlepsze wykorzystanie budżetu. Ponadto kampania wyświetlała się w pierwszych miesiącach pandemii i istniało ryzyko niepowodzenia samego projektu.

Ostateczny efekt

Reklama skierowana na konwersje – rejestrację w formularzu – wygenerowała bardzo wysoki wynik. Kampanie skierowana na Polskę osiągnęły wynik na poziomie 111 rejestracji, te kierowane na Ukrainę i Białoruś – 312. To bardzo zadowalający wynik biorąc pod uwagę, że kampania wyświetlała się w pierwszych miesiącach pandemii.

Zapytaj nas o propozycję dla Twojej firmy