Kampania Ucz się i Pracuj Social Ads
Założenia projektowe
Kampnia wyświetlana w trzech krajach
Reklamy wyświetlane były jednocześnie w Polsce, na Ukrainie oraz na Białorusi.
Dedykowna podstrona
Użytkownicy kierowani byli na dedykowaną podstronę z formularzem kontaktowym, na której mogli zostawić swoje dane kontaktowe.
Krótki czas realizacji
Klientowi zależało na szybkiej i bardzo sprawnej realizacji. Całą kampanię przygotowaliśmy w niespełna tydzień.
Realizacja
Reklama finalnie stworzona została w dwóch wariantach – do osób posługujących się językiem ukraińskim, rosyjskim i białoruskim na terenie Polski, oraz do osób na terenie Ukrainy i Białorusi. Kierowaliśmy ją do osób, które pracują w służbie zdrowia, są pielęgniarkami/pielęgniarzami, lekarkami/lekarzami, bądź mają zainteresowania ukierunkowane na prace w podobnym zawodzie. Celem kampanii była rejestracja w formularzu. Użytkownik kierowany był do dedykowanej podstrony, gdzie mógł znaleźć więcej informacji i zostawić swój numer telefonu, przesłać CV bądź skontaktować się bezpośrednio z osobami reprezentującymi projekt.
Największe wyzwanie dla nas stanowiło precyzyjne dopasowanie grupy docelowej i jak najlepsze wykorzystanie budżetu. Ponadto kampania wyświetlała się w pierwszych miesiącach pandemii i istniało ryzyko niepowodzenia samego projektu.