Maseczkowe Love – sklep i social ads
Założenia projektowe
Marka Maseczkowe Love to producent bawełnianych maseczek ochronnych i chust 2w1, która powstała wiosną tego roku wraz z zapotrzebowaniem na tego typu produkty. Naszym zadaniem było we współpracy z programistą stworzenie sklepu na szablonie PrestaShop oraz wypromowanie produktu i samej marki na Instagramie. Ważny był czas oraz wzbudzenie w użytkowniku potrzeby posiadania produktu.
Skep PrestaShop
Pierwszym elementem działań było postawienie sklepu na szablonie PrestaShop i skonfigurowanie koniecznych funkcjonalności.
Rozwój profilu na Instagramie
Promocja produktów związanych z branżą modową bardzo dobrze radzi sobie właśnie na Instagramie, wiec tam skierowaliśmy nasze siły.
Współrapca ineluencerska
Podjęliśmy współprace influencerskie, które przyniosły wzrost sprzedaży i samego zainteresowania marką.
Realizacja
Sklep został postawiony na prostym i czytelnym szablonie PrestaShop, który pozwalał na wszelkie koniecznie modyfikacje. Po uruchomieniu sklepu istotne było dla nas wypromowanie nowej marki i oryginalnego produkty, jakim jest chusta z maseczką.
Instagram okazał nie dobrym narzędziem. W ciagu zaledwie 3 miesięcy udało się nam pozyskać blisko 2000 obserwatorów. W czasie organicznego rozwoju profilu działaliśmy także na płatnych promocjach, czyli reklamach na Instagramie. Kierowaliśmy je głównie do kobiet, wzbudzając potrzebę posiadanie dodatku w postaci chusty z wysokiej jakości bawełny. Nawiązaliśmy także współprace influencerskie.
Ostateczny efekt
Najważniejszym celem promocji sklepu internetowego jest generowanie sprzedaży, czyli zysku. W przypadku Maseczkowe Love zintensyfikowanie działanie przynoszą stały i regularny zysk w postaci zamówień, które wpływają do sklepu. Rozwój profilu na Instagramie pozwala ponadto docierać do kolejnych nowych osób.