Pogotowie Usterkowe – Google Ads
Założenia projektowe
Projekt zakładał stworzenie prostej, wizytówkowej strony internetowej, na której znajdą się wyszczególnione informacje na temat działalności Złotej Rączki, a także kampania Google Ads. Kampania ukierunkowana była na konwersje, czyli połączenia telefoniczne. Najistotniejsze w punktu widzenia naszego klienta było zdobycie drobnych zleceń.
Strona internetowa
W ramach współpracy naszym zadaniem było stworzenie prostej i czytelnej strony internetowej, która zawierała mapkę i kontakt.
Dziania lokalne
Specyfika działań klienta wymagała od nas kierowania reklamy lokalnie, do mieszkańców Metropolii Górnośląskiej.
Cel - konwersja
Najważniejszym celem dla klienta było pozyskiwanie klientów za pomocą połączeń telefonicznych.
Realizacja
Działania rozpoczęliśmy od przygotowania prostej strony internetowej, na której wyszczególniliśmy zakres działań naszego klienta i umieściliśmy mapę miast, na których działa. Klient sprawuje usługi lokalnie, na terenie Górnego Śląska.
Po stworzeniu strony zajęliśmy się konfiguracją kampanii Google Ads. Najistotniejsze było pozyskiwanie klientów za pomocą połączeń telefonicznych. Dlatego skupiliśmy się na kontakcie telefonicznym. Reklama kierowana jest lokalnie, do mieszkańców Aglomeracji Śląskiej, czyli tam, gdzie klient jest w stanie dotrzeć.
Ostateczny efekt
W zaledwie dwa wiosenne miesiące klient uzyskiwał nawet kilka telefonów dziennie. Zapotrzebowanie na tego typu drobne naprawy jest bardzo duże, dlatego klient jest bardzo zadowolony z efektów. Po przerwie spowodowanej pandemią, powróciliśmy do wyświetlania reklamy Google Ads.