Raszka Sport – pozycjonowanie strony internetowej

Założenia projektowe

Raszka Sport to rodzinna firma z tradycjami, której działalność to wypożyczalnia oraz serwis nart i snowboardu. Z racji specyfiki działalności punkty stacjonarne działają jedynie w sezonie zimowym. Naszym zadaniem było pozycjonowanie strony internetowej przed i w trakcie sezonów 2018/2019 oraz 2019/2020. Założeniem projektu było przyciągnięcie jak największej liczby nowych klientów do tej właśnie wypożyczalni oraz serwisu.

Sezonowe pozycjonowanie

Prace promocyjne prowadzone są sezonowo, czyli w czasie, kiedy działa wypożyczalnia i serwis a klienci takich usług szukają.

Dwie lokalizacje

Firma ma dwie lokalizacje, w dwóch miastach turystycznych, zatem również pozycjonowanie dzieliliśmy pomiędzy dwie podstrony.

Rożnorodna działalność

Firma poza wypożyczalnią sprzętu narciarskiego oferuje także usługi z zakresu serwisu sprzętu, zatem ważne było, aby także tę usługę wypozycjonować.

Realizacja

Pozycjonowanie strony zaczęliśmy od stworzenia strategii, które zakładała optymalizację strony, utworzenie i optymalizację wizytówki w Google Moja Firma, a także rozbudowy profilu linków przychodzących.

Regularnie publikowaliśmy artykuły na zewnętrznych portalach, tematycznie powiązanych ze stronę, dzięki czemu zyskaliśmy solidną bazę linków. Ponieważ firma działa lokalnie, pozycjonowanie także ukierunkowane było na wyszukiwania połączona z miastami. Udało się nam także wdrożyć elementy „szeptanki”, które przełożyły się ostatecznie na większą widoczność w wynikach wyszukiwania Google.

Ostateczny efekt

Strona zanotowała duży skok widoczności na nowe frazy kluczowe, a ponadto zwiększyła się liczba klientów, którzy trafiali do wypożyczalni m.in z wizytówki. Strona utrzymuje stabilne pozycje na najistotniejsze frazy kluczowe.

Zapytaj nas o propozycję dla Twojej firmy