Wektor – strona internetowa i kampania Google Ads

Założenia projektowe

Założeniem projektu było stworzenie strony internetowej przedsiębiorstwa zajmującego się skupem i wywozem oleju zużytego oraz czyszczeniem separatorów. Następnie strona była przez nas promowana Google przy użyciu Google Ads.

Celem reklamy jest pozyskiwanie klientów z połączeń telefonicznych, reklama ukierunkowana jest na konwersje. 

Strona informacyjna

Strona internetowa ma charakter informacyjny i ukierunkowana jest na pozyskiwanie kontaktów telefonicznych, dlatego mocno wyeksponowane są numery kontaktowe.

Konwersje w Google Ads

Najważniejszym celem reklamy Google Ads jest kontakt klienta z firma, dlatego reklamy są przede wszystkim ukierunkowane na konwersje i połączenia telefoniczne.

Działania lokalne

Przedsiębiorstwo działa lokacie, dlatego reklama skierowana jet wyłącznie do klientów w określonych miast Aglomeracji Górnośląskiej.

Realizacja

Stworzona strona internetowa miała zawierać wszystkie niezbędne z punktu widzenia klienta informacje na temat oferowanych usług i przebiegu współpracy. Jest to w dużej mierze strona skierowana do innych przedsiębiorców dlatego skupia się przede wszystkim na łatwym dostępie do danych kontaktowych i formularza, którzy znajduje się na każdej podstronie. 

Kampania Google Ads skupia się głównie na pozyskaniu kontaktu telefonicznego, czyli na konwersji. Działalność firmy Wektor właśnie na taki kontakt jest ukierunkowana, dlatego tworząc reklamy umieściliśmy w niej rozszerzenia, dzięki którym klient dostaje najistotniejsze informacje jeszcze przed wejściem na stronę internetową.

Ostateczny efekt

W efekcie stworzyliśmy rozbudowaną, czytelną i zawierającą komplet informacji stronę internetową, która zawiera szybkie odnośniki do numerów telefonicznych najważniejszych działów w firmie. Reklama Google Ads generuje średnio około 25 połączeń telefonicznych miesięcznie. Reklama aktywna jest wyłącznie w dni i godziny, kiedy przedsiębiorstwo pracuje. 

Zapytaj nas o propozycję dla Twojej firmy