Własny e-commerce, na co koniecznie zwrócić uwagę?
Planując założenie sklepu internetowego trzeba odpowiedzieć sobie na kilka istotnych pytań. Tworzyć wszystko od podstaw, czy skorzystać z gotowej platformy? A jak z platformy, to z której? Porównajmy wady i zalety różnych rozwiązań! Własny system
Dobierane grupy docelowej, czyli co zrobić, by Twoja reklama dotarła do odpowiednich osób
Nawet najlepsza kreacja reklamowa nie przyniesie efektów, jeżeli nie dotrze do tych osób, do których powinna. Znasz doskonale swoich klientów, nic nie powinno więc stać na przeszkodzie, by stworzyć odpowiednią grupę odbiorców. A jednak prawidłowe
Dlaczego warto współpracować z influencerami i jak się za to zabrać?
Współpraca z influencerami. Brzmi jak coś, na co Cię nie stać i co niekoniecznie przyniesie dobre efekty? Pokażemy Ci, że nie zawsze musi tak być! Kim jest influencer? Najkrócej mówiąc, influencer to osoba, która tworząc
Lejek sprzedażowy – czym jest i jak go wykorzystać w mediach społecznościowych
Lejek. Narzędzie przydatne w kuchni, albo gdy chcesz uzupełnić płyn do spryskiwaczy w samochodzie bez rozlewania. Pozornie nie ma nic wspólnego z marketingiem czy sprzedażą. A jednak! Dzisiaj przybliżymy temat lejków sprzedażowych i pokażemy, jak
Czy Instagram może sprzedawać?
Słyszysz Instagram, myślisz “ładne, niekoniecznie naturalne, fotki”? Spróbujemy przekonać Cię, że ta popularna platforma społecznościowa to znacznie więcej. Można nawet wykorzystać ją w sprzedaży – i wbrew pozorom nie jest to trudne! Instagram = zdjęcia?
Co możesz poprawić w sklepie internetowym, aby zwiększyć konwersje?
Konwersja jest jednym z kluczowych elementów w prowadzeniu sklepu internetowego. Warto przy tym pamiętać, że nie jest jednoznaczna ze sprzedażą – jako konwersję rozumieć można zapisy do newslettera, dodanie produktów do koszyka czy zrealizowanie zakupu.
Współpraca z agencją marketingową – na co zwrócić uwagę
Skuteczne działania marketingowe wymagają sporej wiedzy i doświadczenia na wielu płaszczyznach. Wiele firm decyduje się na współpracę z agencjami marketingowymi, jako rozwiązanie wygodniejsze i bardziej opłacalne, niż tworzenie własnego działu marketingu. Ale jak dobrze wybrać
Dobre efekty z małym budżetem – to możliwe!
Czy kampanie reklamowe są skazane na niepowodzenie, jeżeli nie mają odpowiednich budżetów? Niekoniecznie! Podpowiadamy, jak uzyskać zaskakujące efekty przy niewielkich nakładach finansowych. Co to znaczy “mały budżet”? Niestety, to pojęcie względne i ciężko jednoznacznie wskazać
To tak nie działa, czyli mity o pozycjonowaniu
Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym i dość skomplikowanym. W dodatku Google nie ułatwia specjalistom od SEO pracy, wprowadzając ciągłe zmiany w algorytmach. Powoduje to, że wokół pozycjonowania narasta wiele mitów. Obalmy kilka z nich! MIT 1:
Dlaczego Twoja firma potrzebuje strony na Facebooku
Jakże często słyszymy od przedsiębiorców, że Facebook nie jest im do niczego potrzebny. To bardzo odważne i dość ryzykowne stwierdzenie. Powodów, dla których Twoja firma potrzebuje strony na Facebooku jest wiele. Przedstawiamy trzy, naszym zdaniem
Kiedy spodziewać się efektów pozycjonowania?
Do pozycjonowania bardziej pasuje termin proces niż działanie, ponieważ składa się na niego szereg mniejszych i większych zadań. Wszystkie prowadzą do zwiększenia widoczności w wyszukiwarce Google i do wysokich pozycji. Jednak na efekty trzeba niejednokrotnie
Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne?
Wydawać się może, że im dalej sięga reklama, tym większa szansa na to, że uda się z niej pozyskać klientów. Jest to prawda, która sprawdzi się jedynie w odniesieniu do produktów, czy usług świadczonych globalnie.
Pozycjonowanie firmy usługowej – na co zwrócić uwagę?
Pozycjonowanie strony internetowej jest bardzo ważne, ponieważ to właśnie w Internecie potencjalni klienci będą szukać wykonawcy danej usługi. Nie ważne, czy będzie to elektryk, fryzjer czy dentysta, sprawdzanie opinii, szukanie numeru telefonu, dokładnego adresu, zakresu
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych – jakich efektów możesz się spodziewać?
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych jest procesem bardzo złożonym i długotrwałym. W zależności od branży, na efekty można czekać nawet kilka miesięcy. Pomimo tego z całą pewnością warto podjąć decyzję o pozycjonowaniu strony internetowej, głównie dlatego,
Jak promować firmy objęte zakazem reklamy? Pozycjonowanie kancelarii adwokackiej, placówek służby zdrowia oraz weterynarii
Zawody zaufania publicznego taki jak lekarz, prawnik, czy szerzej przychodnie i kancelarie, objęte są zakazem reklamowania. Oznacza to, że w żaden bezpośredni sposób nie mogą promować swoich usług. W jaki sposób zatem nowo otwarta kancelaria
Co nowego w Google Ads w 2019 roku?
Miniony rok pełen był dużych zmian, głównie systemowych w Google Adwords, które w lipcu 2018 oficjalnie stało się Google Ads. Zmienił się także panel, co dla wielu użytkowników było trudną do zaakceptowania zmianą. Co prawda